Dzięki darmowej platformie, jaką jest Google Moja Firma możesz łatwo i szybko zarządzać firmowymi wizytówkami w Internecie. Jest to ogromne ułatwienie codziennej pracy i aktualizowania danych w sytuacji, gdy prowadzisz kilka działalności i chcesz mieć zachowane wszystkie dane w jednym, bezpiecznym miejscu. A że platforma Google Moja Firma jest najzupełniej w świecie darmowa – ignorancją byłoby z niej nie korzystać w czasach, gdy wszyscy żyjemy na łączach nawet bardziej, niż w świecie realnym!

Google Moja Firma – stwórz optymalną wizytówkę dla własnej działalności!

Stworzenie wizytówki na platformie Google Moja Firma jest dziecinnie proste. Wszystkie utworzone przez Ciebie wizytówki trafią do wyników wyszukiwania Google, do zakładki Mapy. Z łatwością uda się je odnaleźć w przeglądarce, a także w aplikacji Google Maps. Aplikacja Google Moja Firma wspaniale działa na wzrost zainteresowania komercyjnymi usługami oraz produktami. Firma, która od samego początku zdecyduje się zastosować ten bezpłatny i ekspresowy system promocji, może mówić o ogromnym ułatwieniu w dotarciu do bazy klientów. Tak naprawdę dzięki platformie tworzy się ona sama, bo po każdej wizycie dochodzą nowi chętni do skorzystania z przedstawionej w Internecie oferty.

Google Moja Firma – dlaczego to się opłaca?

Aplikacja ta daje niezwykle szerokie perspektywy rozwoju. Wystarczy wspomnieć choćby o tym, że:

  • Twoja oferta sprzedażowa, usługowa zostaje przedstawiona pod kątem nie tylko merytorycznym, ale również wizualnym, co w dzisiejszych czasach ma ogromne znaczenie, najpierw oceniamy wszystko wzrokowo, dopiero później decydują inne czynniki
  • przez wizytówkę utrzymujesz spontaniczny i nieograniczony kontakt ze swoimi klientami
  • w komentarzach możesz archiwizować wszystkie opinie na temat współpracy, liczą się oczywiście przede wszystkim te przychylne, inni użytkownicy sieci mogą je czytać i samodzielnie wyciągać wnioski, pozytywne komentarze zawsze zachęcają do współpracy, jeśli ktoś ma jeszcze pewne wątpliwości

Google Moja Firma – co możesz tam umieszczać?

W panelu Google Moja Firma nie ma najmniejszego problemu, aby umieścić informacje szczegółowe jak i ogólne. Najważniejszymi elementami kreacji firmy w tej wizytówce będą oczywiście:

  • nazwa przedsiębiorstwa
  • kategoria działalności
  • dane telefoniczne
  • dane adresowe www
  • opis działania firmy
  • promocyjne fotografie, także te dotyczące rozmieszczenia i lokalizacji
  • galeria produktowa, częściowa, jeśli wszystkiego nie jesteśmy w stanie pomieścić w wizytówce
  • osobiste wpisy oraz wpisy klientów
  • wykaz prezentowanych usług
  • prezentacja silnych stron firmy

Google Moja Firma – potwierdzenie autentyczności

Jeśli jako przedsiębiorca założysz wizytówkę na platformie Google Moja Firma, musisz jeszcze przejść proces weryfikacji. Jest to możliwe do wykonania kilkoma metodami, np. za pośrednictwem:

  • poczty
  • telefonu
  • poczty mailowej
  • metod natychmiastowych dla wybranej grupy firm
  • metod zbiorczych dla firm, które posiadają więcej, niż 10 lokalizacji

Google Moja Firma i pozycje lokalne

Dane i wszystkie szczegółowe informacje dotyczące Twojej firmy będą widoczne, gdy swoją działalność wirtualną oprzesz na kilku podstawowych aspektach. Wyniki wyszukiwania muszą być więc trafne. Wizytówka Twojej firmy musi idealnie pasować do hasła, które klient chce wyszukać w Internecie. Tylko dzięki dokładnym informacjom umieszczonym w wizytówce będzie możliwe dopasowanie treści pod oczekiwania przyszłych odbiorców produktów oraz usług. Google Moja Firma to niezwykle inteligentne narzędzie, ale zawsze przydatne okazuje się podkreślenie uprawianego rodzaju działalności, wtedy cały proces wyszukiwania odbywa się znacznie szybciej.

Google Moja Firma – kolejne parametry skuteczności

Ważną sprawą jest również odległość. Wskazuje ona na to, jak daleko od miejsca wyszukiwania znajduje się firma, z której usług ktoś chce pilnie skorzystać. Brak sprecyzowania miejsca działania przedsiębiorstwa przy haśle sprawi, że platforma samodzielnie ustali dystans opierając się na wszystkich dostępnych elementach informacji na temat usytuowania na mapach danego przedsiębiorcy oraz jego firmy. No i ostatnia, niemniej kluczowa cecha, bez której nie udałoby się w szerszych perspektywach rozbudowywać marki. Rozpoznawalność. Tworzą ją wszystkie informacje i komunikaty na temat przedsiębiorstwa, gromadzone na łamach wyszukiwarki Google z różnych lokalizacji w sieci. Źródłami tych informacji mogą być linki, artykuły specjalistyczne oraz całe katalogi.

Google Moja Firma – operowanie opiniami

Wielu przedsiębiorców obawia się opcji pozostawiania komentarzy klientów w wizytówce. Wiadomo, negatywne opinie nikomu nie pomogły jeszcze w rozwijaniu biznesu. A nawet najlepszy i najuczciwszy przedsiębiorca może być niszczony negatywnymi komentarzami w sieci, choćby przez zawistną konkurencję. Hejt komercyjny w sieci niestety ma się dobrze. Przede wszystkim, warto zaznaczyć, że każdy przedsiębiorca prowadzący wizytówkę na Google Moja Firma ma pełne prawo do usuwania negatywnych komentarzy, tych skrajnie złośliwych i nieobiektywnych. Najbardziej kapitałowe przedsiębiorstwa zatrudniają od tego ludzi na specjalnych stanowiskach. Zadanie czyszczenia wizytówek Google Moja Firma dość często powierza się także copywriterom, którzy chętnie uzupełnią brakujące miejsca o dodatkową liczbę pozytywnych opinii. Najważniejsze, by biznes się rozwijał, bez strat – także wizerunkowych.

Google Moja Firma – aplikacja czytelna i przejrzysta na każdym urządzeniu

Nieważne, czy na co dzień korzystacie z przenośnych laptopów, czy też inwestujecie w mniejsze urządzenia typu tablet. Google Moja Firma oraz wszystkie związane z tą aplikacją parametry dają się łatwo odczytać na wszystkich urządzeniach nowej generacji, także na monitorach telefonów. Rozdzielczość zawsze dostosowana jest do formatu urządzenia, dlatego w czasie wyszukiwania informacji nigdy nie mamy wrażenia, że coś niepostrzeżenie nam umyka. W ten oto sposób zostaje zapewniony idealny kontakt między przedsiębiorcą a jego klientem!